در این بین، بسیاری از شرکتهای کوچک و بزرگ، از گوگل و فیسبوک(متا) تا خردهشرکتهای محلی در کشورهای کوچک تصمیم گرفتند برای حفظ سلامتی کارکنان، آنها را برای دورکاری کردن به خانههاشان بفرستند. با گذشت مدتی، ابهاماتی در میزان بازدهی کارکنان و خروجی مثبت شرکتها ایجاد شد. تعداد زیادی از کمپانیها با انجام دوره اول واکسیناسون کرونا، کارکنانشان را دوباره به دفاتر فراخواندند. تعدادی نیز تا به امروز همچنان در خانه مشغول کارند.
کارکنان دلایل بسیاری را برای کارکردن از خانه دارند؛ مثل صرفهجویی در هزینهها. هرچه پیش میرویم اما، مشهود میشود که هزینه دورکاری، کمتر از حضور در دفاتر نیست.
این خبر تکمیل میشود
پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران
در گفتوگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد
عبدالجبار کاکایی در گفتوگو با فراز:
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟
اینفوگرافیک